evaheurkens.reismee.nl

Update nummer twee !

Hellooooo !

Daar ben ik weer met een update ! Het duurde even, want de wifi is helaas niet overal even goed. Ik zit nu bij WAKE UP! achter de computer, gratis en voor niets jeej !

Ik zal een korte samenvatting maken van de afgelopen dagen.

25 februari konden we eindelijk Summer House Backpackers verlaten en zijn we naar 790 on George gegaan. We gingen weg bij de Duitsers maar kregen er Engelsen voor terug. Ook niet echt het leukste volk haha. Blijkbaar is het heel normaal dat 40 jarige mannen hier in hostels wonen. Zo was dit het geval bij onze kamergenoot, die er al een jaar woont..

Vrijdag 26 februari hebben we een pas gekocht waarmee we naar vijf attracties konden in Sydney. Diezelfde dag hebben we Sea Life en The Sydney Tower bezocht. Ik heb toch wel gemerkt dat ik een beetje last van hoogstevrees heb. De toren is 309 meter hoog. Het uitzicht was wel mooi maar ik had het na een rondje lopen wel weer gehad.

Zaterdagochtends zijn Tess en ik gaan voetballen in Centennial Park met zes mede Hollanders. Best wel een goede ochtend work-out moet ik zeggen. Na een lekkere koude douche zijn we naar Wild Life en Madame Tussauds gegaan. Mn eerste kangaroo en koala heb ik bij Wild Life gespot whieeee :D In het echt zijn ze nog leuker dan op de foto's !!

Zondagmiddag zijn we met de ferry naar Manly gegaan om de laatste attractie te bezoeken, Manly Sea Life. Het is ongeveer 25 minuutjes varen. Dat was echt genieten, wat een mooi uitzicht. Bij Sea Life had ik het met een half uurtje wel gezien. Het was veel kleiner dan Sea Life in Sydney. Manly is een leuke plek. Mooie palmbomen, groot strand, veel winkeltjes, heerlijke ijs en leuke mensen.

En toen was het tijd voor SURF CAMP !! 's Maandags om 9:30 uur vertrok de bus naar Gerroa. Twee uurtjes rijden ongeveer. We werden hartelijk ontvangen door de staff van Surf Camp. In totaal hebben we 8 lessen gehad. 2 keer op n dag 'n les van twee uur. In het begin ging het best wel goed, ik kon op mn surfbord staan dus dat voelde al goed. Na een paar dagen voelde je het wel aan je lichaam. Spierpijn als een malle ! Met de lessen hebben de surf instructeurs ons geholpen hoe we het beste de technieken konden uitvoeren en hebben ze ons gefilmd. Er komt als het goed is een deze dagen een aftermovie van onze vijf dagen Surf Camp op de facebook pagina, Surf Camp Australia. Dus voor wie hem wil zien, klik klik klik -->https://www.facebook.com/surfcampaustralia/?fref=ts Op de laatste dag hebben we zelfs nog dolfijnen gespot, hoe cool ! Na vijf gezellige dagen was het helaas weer tijd om terug te gaan naar Sydney.

Nu zitten we weer in 'n nieuw hostel, Kings Cross Backpackers. Ze hebben nette kamers, vriendelijk personeel, gratis wifi en een chillkamer ! Voor ontbijt moeten we een stukje lopen, naar Mad Monkeys. Hier heb ik mn beste ontbijt tot nu toe gegeten. Gebakken eieren en pannenkoeken, nomnom !!

Gisteren hebben we de wandeling gedaan van Bondi to Coogee. Erg mooi, maar wel vermoeiend met al die ongelijke trappen, heuvels en 30 graden. 's Avonds zijn we naar Mardi Gras geweest, de gay pride van Sydney. Wat een drukte wow ! Heel erg leuk om dit te hebben gezien. Zoveel enthousiaste mensen en vele aparte kledingstukken.

Vandaag is een lamme dag. Beetje foto's op de computer zetten en mn social media bijwerken. Aangezien ik al 2 a 3 uur achter de computer zit, zal ik hem nu maar afsluiten. Tot de volgende keerrrr !

De foto's upload ik later deze week !

XXXXXXXXX

Reacties

Reacties

Ivo kreupeling

Genoeg om van te genieten lees ik wel!!!
Keep in going !!!

Dianne Grens

Woow Eef, geweldig om dit te lezen
Ik ben weer helemaal terug in Sidney !!
Ook wij hebben de wandeling van Coogee naar Bondi gemaakt.
Idd vermoeiend maar super mooi langs de kust al die strandjes,natuurlijke zwembaden (en de begraafplaats!!)
En de boottocht naar Manley is zooo mooi !
Geniet lekker verder en een dikke X van mij

Madelon

Haaaa collega,
Goed bezig, jij vermaakt he wel!!
Zeker jaloers...
Geniet er van!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active